Miért hasznos az Ön cége számára riasztórendszer kiépítése? Mert…
Értékvédelmet (pl. áru, céges gépkocsi, számítógépes adatbázis, technikai tudás stb.) és telephelyvédelmet biztosít
Zónák kijelölésével szabályozhatja általa a különböző jogosultsági szinteknek megfelelő hozzáférést (pl.: a szerverszobába csak az illetékesek léphetnek be)
Mit tud egy riasztó? Milyen funkciói vannak?
A legmodernebb technikát képviselő riasztórendszereink teljes körű – azaz a cég/telephely minden helyiségét/részét lefedő - védelmet nyújtanak vállalkozásának – Ön akár a helyszínen, akár házon kívül tartózkodik!
A készülékek akár a helyszínen, akár távolról is ki-be kapcsolhatóak. A rendszerre is lehetősége van házon kívülről is ránézni, ha esetleg riasztás érkezeik, sőt azt is meg tudja állapítani, hogy a riasztás cége melyik részéből jött.
A riasztót nemcsak munkaidőn kívül, hanem bizonyos területeket bármikor is bekapcsolhatunk (szerver, raktár, stb). Ezt különböző jogosultsági szinteknek megfelelő zónák kijelölésével valósíthatjuk meg.
A riasztók több módon is bekapcsolhatóak: érintőképernyős kezelőről, távirányítóval, mobiltelefonnal. Több bejárat esetén, pedig akár mindegyik bejárathoz kerülhet kezelőegység.
Készpénz kezelése (pénztárak, boltok, stb.) vagy nagy értékű könnyen mozdítható ingóságok esetén javasolt pánikgomb telepítése, rablási eseményre gondolva. Távfelügyeletre kötve a rejtett pánikgomb megnyomása esetén a járőrök azonnal értesülnek az eseményről és indulnak a helyszínre, míg a helyszínen a rabló nem érzékeli a riasztás tényét.
Mi történik riasztáskor?
Cégek esetében mindenképpen távfelügyeleti szolgáltatás igénybevételét javasoljuk. Ebben az esetben a riasztás egy diszpécser szolgálati központba érkezik és egy járőrszolgálati egység megy ki ellenőrizni a helyszínt.
Mi történik a riasztóval áramszünet esetén?
Áramszünet esetén az akkumulátor lép életbe és az működteti a rendszert. Az áramszünet elmúltával az akkumulátor visszatölti magát. Abban az esetben azonban, ha túl sokáig volt áramszünet, vagy az akkumulátor nem volt karbantartva/régóta cserélve, akkor akár a védelem is megszűnhet - ilyenkor feltétlenül szakembert kell hívni! Szerződött ügyfelünkként ebben az esetben is igénybe tudja venni 24 órás szervíz szolgáltatásunkat!